Swappe #16 Medlem · 295 innlegg 15 apr 2013 kl 16:07 Swappe Medlem 295 innlegg 15 apr 2013 kl 16:07 #16 Kommer aldri til å bli bra. Gjør om, gjør det selv og gjør det riktig! /T
gadu^ #17 Medlem · Västra Götaland · 2 069 innlegg 16 apr 2013 kl 20:03 gadu^ Medlem Västra Götaland 2.069 innlegg 16 apr 2013 kl 20:03 #17 Gipset skråtak for noen år siden selv for første gang i mitt liv. Ikke engang da ble det så dårlig... Og jeg er langt fra håndverker. Har du betalt for det?
Gipset skråtak for noen år siden selv for første gang i mitt liv. Ikke engang da ble det så dårlig... Og jeg er langt fra håndverker. Har du betalt for det?
slacker #18 Verktøyentusiast · Stockholm · 4 003 innlegg 16 apr 2013 kl 20:10 slacker Verktøyentusiast Stockholm 4.003 innlegg 16 apr 2013 kl 20:10 #18 Siterer TS; repsej skrev: Nei, de har forlatt byggeplassen uten erstatning! // repseJ Flaks det! Klåpare...
Siterer TS; repsej skrev: Nei, de har forlatt byggeplassen uten erstatning! // repseJ Flaks det! Klåpare...