Kommer aldri til å bli bra. Gjør om, gjør det selv og gjør det riktig!
/T
 
Gipset skråtak for noen år siden selv for første gang i mitt liv. Ikke engang da ble det så dårlig... Og jeg er langt fra håndverker.
Har du betalt for det?
 
Siterer TS;

repsej skrev:
Nei, de har forlatt byggeplassen uten erstatning! // repseJ
Flaks det! Klåpare...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.