Hei,

Jeg var litt rask når jeg satte opp gipsplatene og glemte å kutte bort avfasningen på en av platene i et innerhjørne.

Hva tror dere, la det være og leve med den lille innfasingen eller prøve å sparkle?
 
P pwskg skrev:
Hei,

Var litt rask når jeg satte opp gipsskiltene og glemte å kappe bort avfasningen på en av skiltene i et innerhjørne.

Hva tror dere, la det være og leve med den lille infasingen eller prøve seg på sparkle?
Sparkle, du skal jo uansett sette en remse der.

 
Hvorfor skulle man ville kutte den bort..? I.s.f. har jeg gjort feil mange ganger, men synes heller at det gjør det enklere.
 
Har man to avfasninger mot hverandre i en betydning blir det som en liten "dike" der så pleier å kappe bort noen cm av platene som skal sitte der.
 
Henkan Sundberg Henkan Sundberg skrev:
Sparkle, du skal jo uansett sette en remse der.

[media]
Pleier bare å kjøre silikon i hjørnene
 
P pwskg skrev:
Brukar bare kjøre silikon i hjørnene
P pwskg skrev:
Brukar bare kjøre silikon i hjørnene
Blir det pent, silikon er jo ikke overmalbart?
 
Henkan Sundberg Henkan Sundberg skrev:
Blir det fint, silikon er jo ikke overmalbart?
Skrev feil, mente latexfugemasse
 
  • Liker
Henkan Sundberg
  • Laddar…
P pwskg skrev:
Skrev fel, menade latexfog
Forstår.

Men for å svare på ditt opprinnelige spørsmål så synes jeg du skal sparkle. Det vil bli penest med eller uten remse.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.