Hei, jeg lurer på om noen har gjort et lignende prosjekt i form av å omgjøre en halvkald katteloft til et garderobe ved å åpne opp mellomveggen?
Det jeg har gjort er å rive en vegg (ingen større bjelker ble funnet inni den). Deretter satt opp en ramme på 70mm (eksisterende veggisolasjon er 80mm), fylt med isolasjon og deretter en dampsperre. Til saken hører at huset mangler dampsperre ellers, men jeg har tenkt å komplettere med dampsperre i andre etasje sitt innertak. Planen nå er å fortsette med mdf-plater og åpne opp ventilhullet som var på katteloftens gavl (havner da midt i garderoben).
Noen som har lykkes med et lignende prosjekt? Og kanskje har noen tips midt i prosjektet?
Og så ble det klart, eller for øyeblikket. På sikt skal det nok inn en form for dør til garderoben og taklister. Taklampeuttak inkl. jordet kabel får elektrikeren ordne.
Nå var jo dette en stund siden, men jeg prøver!
Jeg tenkte å gjøre akkurat det samme, bare i en noe større kattvist. Så stor at jeg (1) kun har tenkt å bruke halve rommet, (2) man vil kunne ta 1-2 skritt inn i kattvisten (gulv kan eventuelt trenge å forsterkes).
Har du noen tips og lærdommer fra ditt bygge?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.