Hvor gammelt er taket?
Det ser relativt nytt ut. Da trenger det ikke å være eternit, men kan være vanlig fibercement. Det samme som produseres nå for tiden. Det enkleste ville være å bytte til samme nyproduserte taktype.
Det ser fint ut. Hva innebærer det at det har begynt å lekke litt?
Hvor gammelt er taket?
Det ser relativt nytt ut. Da trenger det ikke være eternit, men kan være vanlig fibercement. Samme som produseres nå til dags. Det enkleste ville vært å bytte til samme nytillverkte taktype.
Det ser fint ut. Hva innebærer begynt å lekke litt?
Det har begynt å lekke ved skruehull blant annet, også nederst på taket har det sprukket.
Ja da er det virkelig på grensen med plåt også over et kaldgarasje, men det bør fungere med type trp. Også papp av 3° varianten er mer seriøs selv om jeg har vanskelig for å anbefale den over "riktig papp"
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.