Jeg tok tak i å rengjøre vår trapp i dag med høytrykksspyleren. Mye svart skit bare skyllet bort. Har skrubbet den noen ganger i løpet av årene vi har bodd her, men den har ikke blitt spesielt ren av det. Helt plutselig fikk vi en lys trapp og man ser dessverre hvor slitt den er også. Det mørkere inntil huset er maling som sitter igjen siden den en gang i tiden har vært malt. Kanskje da huset ble bygget i 1953?

Hva kan man gjøre med dette? Hvem engasjerer man for å fikse en trapp? Og hva kan det tenkes å koste? (ja, jeg vet, hvor langt er et tau, men uansett :D)

Fra nesten svart til dette:
Betongtrapp med slitte trinn, delvis ren etter høytrykksspyling. Mørkere maling flekker nær veggen. Metallrist foran nederste trinn. Slitt trappetrinn i betong, nylig rengjort med høytrykksspyler, viser ujevnheter og rester av gammel maling ved husvegg.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.