Hei!
Holder på med riving nede i kjelleren i vårt hus bygget -69. Det har vært oljefyr tidligere i huset og hva jeg antar er skorsteinen, et stålrør typ spiror(?), er innebygd i en sliss. Begynte med å banke et hull i slissen og synes å se fine fibre stikke ut fra gipsplaten, navnet gipsonit wallboard står på baksiden av platen og begynte jo straks å tenke på eternitt. Tenkt å sende inn for analyse, men er det noen som vet noe om dette materialet?
Takk på forhånd
Holder på med riving nede i kjelleren i vårt hus bygget -69. Det har vært oljefyr tidligere i huset og hva jeg antar er skorsteinen, et stålrør typ spiror(?), er innebygd i en sliss. Begynte med å banke et hull i slissen og synes å se fine fibre stikke ut fra gipsplaten, navnet gipsonit wallboard står på baksiden av platen og begynte jo straks å tenke på eternitt. Tenkt å sende inn for analyse, men er det noen som vet noe om dette materialet?
Takk på forhånd
M Marrr1 skrev:Hei!
Holder på med riving nede i kjelleren i vårt hus bygd -69.
Det har vært oljefyr før i tiden i huset og hva jeg antar er skorsteinen, et stålrør typ spiror(?) Er innebygd i en slisse.
Begynte med å banke et hull i slissen og synes å se fine fibre stikke ut fra gipsplatene, navnet gipsonit wallboard står på baksiden av platen og begynte jo straks å tenke på eternit. Tenkt å sende inn til analyse men noen som vet noe om dette materialet?
Takk på forhånd![]()
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 131 innlegg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48.131 innlegg
Klikk her for å svare

