Tenkte jeg skulle fikse dem uten å bytte plater.jeg tenkte prime dem for å så pusse dem med flisfix for til slutt å male dem med en maling som puster. Helt idiotisk eller? :confused:
 
Skulle nok finne ut hvilken type trefiberskiver du har. f.eks. tretex. Hvorfor skal du pusse dem med flislim og ikke vanlig sparkel?
 
Hva er det du vil gjøre? Fikse veggene men slippe rive ned de herlige fiberveggene? Har i så fall samme problem, de støver herlig når man river ned dem så selv skal jeg anskaffe en pall med renoveringsgips (6mm) og dekke alle veggene.
 
tenkte bruke flislim for bedre vedheft, mindre sprekkdannelse. (etterstreber ingen glatte vegger, men en pusset overflate). ønsker ikke å bruke plater først da de fine gamle listene neppe kan demonteres uten å gå i stykker. lurer mest på om det kan bli en ubehagelig reaksjon med de gamle platene. (typ 60-tallet eller noe sånt)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.