Byggmax har dessuten kostat på seg å filme produktet så man kan se hvordan den ser ut i 360 grader..

Nei jeg tror ikke det kan skille seg noe merkbart i kvaliteten..

Jeg har alltid lurt på hvem som handler hos Beijer... :rolleyes:

De kanskje er igjen i rabattsystemet? Håndverkeren får 70% rabatt og betaler derfor "bare" 24:90.

Ikke like stor prisforskjell, men likevel. PL400, en tube på byggmax, 58,95 kr. Identisk tube PL400 på XL-bygg i Terp 119 kr. Er dessverre nødt til å handle på XL-bygg av og til siden de finnes på stedet, men prisene deres på enkelte varer er helt syke. Til deres forsvar må jeg kanskje legge til at på enkelte andre varer skiller det veldig lite.

Jeg handler en god del på Beijer siden det ligger rundt hjørnet. Men man må sjekke prisene hele tiden, ofte føles det som de må ha regnet feil..... Så er det andre ting som er klart konkurransedyktig priset. Bra sortiment har de jo også.

Så kan man jo ikke stikke under stol med at Byggmax er sykt billige. Dessverre ligger nærmeste et godt stykke unna...

Tok uoffert fra beijer på diverse byggematerialer, med 15% rabatt endte det på ca 37000:-, sammenlignet med byggmax, rett under 30000 uten rabatt. Så beijer er generelt dyrere når jeg har sammenlignet priser.

Larsa skrev:
Jeg handler en hel del på Beijer fordi det ligger rundt hjørnet. Men man må sjekke prisene hele tiden, ofte føles det som de må ha regnet feil..... Så er det andre ting som har klart konkurransedyktige priser. Bra sortiment har de jo også.

Så kan man jo ikke stikke under stol med at Byggmax er sykt billige. Dessverre ligger nærmeste et godt stykke unna...
Det er det samme for meg. Jeg sykler forbi Beijer på vei hjem fra jobb, og i dette tilfellet stakk jeg innom, for det var bare denne bøyen jeg trengte. Jeg kjøpte den ikke, da jeg visste Byggmax-prisen. Det som skjer nå er at jeg må ta bilen 4 km til Byggmax og kommer da, totalt med bensin, tape på handlingen. Hmm, jeg må finne andre ting å kjøpe samtidig, så jeg kan rettferdiggjøre min oppførsel.

I dette tilfellet ser det ut som Beijer ligger et godt stykke over grossistenes fantasifulle prislister. Jeg gjetter at siden dette ikke er en varegruppe som Beijer selger så mye av, har de kompensert dette med en galen prissetting, noe som fører til at de selger enda mindre...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.