Prøver å finne en byggevarehandel hvor privatpersoner kan handle i Stockholm som tilbyr furupanel 34x120 (skal brukes som gulvbord). Finner ingenting, alt ser ut til å finnes i steder utenfor Stockholm?!
Noen som har et tips? Takk på forhånd!
Noen som har et tips? Takk på forhånd!
Lener mot at du må kontakte et sagbruk som kan tilskjære for deg. Finnes en mengde sagbruk utenfor Oslo. Noen tilbyr kanskje til og med utkøring hvis du ikke er klar til å hente selv.
Fikk selv et nøyaktig likt furugulv tilskjært i høst på et sagbruk i Västmanland. Betalte ca 250 kr/m2. Da var det kjernefuru de sagde frem.
Et annet alternativ er å bruke Byggmax økonomigulv. De har spontet furu som er 17x120 mm om jeg ikke tar feil. Legg da et undergulv samt et til som overgulv. Gir ca 34x120.
Når det gjelder disse gulvene skal du ikke regne med mye til kjerne, mest splint. Men behandler du gulvet, holder det kanskje litt bedre mot støt.
Fikk selv et nøyaktig likt furugulv tilskjært i høst på et sagbruk i Västmanland. Betalte ca 250 kr/m2. Da var det kjernefuru de sagde frem.
Et annet alternativ er å bruke Byggmax økonomigulv. De har spontet furu som er 17x120 mm om jeg ikke tar feil. Legg da et undergulv samt et til som overgulv. Gir ca 34x120.
Når det gjelder disse gulvene skal du ikke regne med mye til kjerne, mest splint. Men behandler du gulvet, holder det kanskje litt bedre mot støt.
Får jeg spørre hvilket sagbruk som hjalp deg?S Slitvarg skrev:Luter mot at du må kontakte et sagbruk som kan sage til for deg. Det finnes en mengde sagbruk utenfor Oslo. Noen tilbyr kanskje til og med levering hvis du ikke er klar til å hente selv.
Fikk selv et nøyaktig likt furugulv tilkappet i høst på et sagbruk i Västmanland. Betalte ca 250 kr/m2. Da var det kjerneved de saget fram.
Et annet alternativ er å bruke byggmax økonomigulv. De har perlende furu som er 17x120 mm om jeg ikke husker feil. Legg deretter et undergulv samt et til som overgulv. Gir ca 34x120.
Når det gjelder disse gulvene skal du ikke regne med mye til kjerne, mest splint. Men behandler du gulvet, kan det kanskje tåle litt bedre mot støt.
Klikk her for å svare