Hei, jeg holder på med å fjerne et gammelt innebygd søppelkärl i huset. Dere vet, en sånn i jern som åpnes utover som søppelmennene tømte og satte en ny sekk i før i tiden. Min spontane tanke er å mure igjen hullet med røret. Men hva gjør jeg med røret? Fylle det med betong og jevne ut, eller først fjerne isolasjonen rundt røret og deretter helle på betong? Annen metode eller tanke?

Det kommer ikke opp noen kobling til røret i nærheten av denne lille gropen. Men det finnes innstøpte rør til element på den andre siden av rommet.
 
  • Rør med isolering omgitt av grått og rødbrunt murmateriale i et gulv.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.