Hei!
Jeg trenger å komplettere etasjeskillet mitt over krypkjelleren som ligger mellom 800-1100 cc.
De eksisterende bjelkene, av gammelt modell og stenharde, er innfelt i innervegger (sitter som fjell).
De er imidlertid i god stand. (200x100)
For å unngå å rive opp alt og skape ny anleggsflate hadde jeg tenkt å gjøre som bildet viser.
Hvor svart er eksisterende bjelker og rødt er nytt.
Fungerer dette i virkeligheten?
Bildet i teksten.
Feste en bærende bjelke under de eksisterende gulvbjelkene langs ytterveggene, og plassere mellom bjelken på denne.
Håper dere forstår hva jeg mener
Og hvis det fungerer, hva ville dere festet den bærende bjelken med mot eksisterende bjelker???