Hei!

Jeg trenger å komplettere etasjeskillet mitt over krypkjelleren som ligger mellom 800-1100 cc.

De eksisterende bjelkene, av gammelt modell og stenharde, er innfelt i innervegger (sitter som fjell).
De er imidlertid i god stand. (200x100)

For å unngå å rive opp alt og skape ny anleggsflate hadde jeg tenkt å gjøre som bildet viser.

Hvor svart er eksisterende bjelker og rødt er nytt.

Fungerer dette i virkeligheten?

Bildet i teksten.

Feste en bærende bjelke under de eksisterende gulvbjelkene langs ytterveggene, og plassere mellom bjelken på denne.
Håper dere forstår hva jeg mener :-)

Og hvis det fungerer, hva ville dere festet den bærende bjelken med mot eksisterende bjelker???
 
  • Diagram over takstøtter: Sorte linjer representerer eksisterende bjelker, mens røde linjer viser nye tilleggsbjelker for forsterkning.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.