Heisann.

Holder jo på med baderommet. Nå har jeg revet opp og fjernet et gammelt støpejern. Da ser jeg at det faktisk ligger plast mot kjellerens tak. Nå når det er baderom så blir det jo to fuktspærrer. Nå har dette fungert i 35 år, er det noen grunn til at jeg skal bekymre meg hvis jeg ikke fjerner plasten. Plasten er for øvrig ikke så tykk som jeg opplever at den pleier å være. Nå kommer jeg til å støtte en del av gulvet med fuskregel siden jeg måtte kappe opp den et par cm fra en regel, gulvet på den siden henger altså 40 cm i luften.

Kan denne nye regelen ha innvirkning slik at jeg må fjerne plasten, kanskje?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.