Har fjernet det gamle plasttaket (barracudataket) og skal sette inn trepanel i taket. Isolasjonen ser ut til å ha en form for fuktsperre i huset som er fra -75.
Noen som vet om dette kan være en fuktsperre, eller om jeg skal sette inn en fuktsperre i taket før panelen settes opp? Overflaten på pappen har en glatt overflate og isolasjonen ligger direkte på andre siden.