Har fjernet det gamle plasttaket (barracudataket) og skal sette inn trepanel i taket. Isolasjonen ser ut til å ha en form for fuktsperre i huset som er fra -75.

Noen som vet om dette kan være en fuktsperre, eller om jeg skal sette inn en fuktsperre i taket før panelen settes opp? Overflaten på pappen har en glatt overflate og isolasjonen ligger direkte på andre siden. Takstoler med trepanel og synlig fuktspærring under, sett nedenfra. Isolasjonen ligger direkte på den glatte overflaten av fuktspærren. Glatt overflate med trepanelramme og papiraktig material med isolasjon bak, diskutert som mulig fuktspærr i et hus fra 1975. Takbjelker med isolasjon og en glatt overflate, antatt som fuktspærre, vurderes for oppgradering før montering av trepanel.

Mvh
Johan
 
Det er sikkert en fuktsperre. La den være og sett ikke dit ytterligere en.
 
J justusandersson skrev:
Det er sikkert en fuktbeskyttelse. La den være der og sett ikke på en ekstra.
Takk for det. Har tenkt i samme baner som deg.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.