Etter å ha blitt lei av den gamle feilkonstruerte betongtrappen opp til huset vårt, hyret vi et firma for å rive den gamle trappen og bygge en ny. Trappen skulle ha 10 cm høye opptrinn (Vi er eldre) og inntrinnene fikk bli det det blir. Nå, et år senere, holder trappen på å frostsprenges, og jeg søker et preparat som tetter inntrinnsoverflaten og jevner den ut. Har googlet en del, men det er jo ikke forståelig og sikkert propaganda styrt. Noen som kan dette her, hører vel hjemme i kjemiens verden.
Admin: Vet ikke heller om jeg skriver i riktig forum!:thinking:

Jeg ville nok begynne med å reklamere mot firmaet som har gjort det. Det finnes spesielle betongkvaliteter for formålet, som ikke skal fryse i stykker.

• Liker
Nyfniken og 1 annen
  • Laddar…
H hempularen skrev:
Jeg ville nok begynne med å reklamere mot firmaet som har gjort det. Det finnes spesielle betongkvaliteter for formålet, som ikke skal fryse i stykker.
Han spurte jeg allerede hva han har for ansvar: Han kan ingenting og vil ikke vite noe. Så selv om jeg presser ham, blir det bare dritt. Nei, jeg vil få noen som kan dette og gi råd så ordner jeg det selv.

S
Bilde gjør det lettere.

• Liker
Stol
  • Laddar…
Har dere salt om vinteren på trappen?

• Liker
Stol
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Bilde gjør det lettere.
Betongtrinn med grov tekstur og skygge av en person på høyre side.
Betongtrappetrinn med grov tekstur og tydelige kanter, belyst av sollys. Nybyggd utomhustrappa i betong med räcken av trä och rostfritt stål, flankerad av grus och runda stenar.

Er det engang betongbruk de har brukt?

S Stol skrev:
Etter å ha blitt lei av den gamle feilkonstruerte betongtrappen opp til huset vårt, så hyret vi inn et firma til å rive den gamle trappen og bygge en ny. Trappen skulle ha 10 cm høye stusstrinn (Vi er eldre) og trinnene fikk bli det de ble. Nå, ett år senere, holder trappen på å frostsprenges, og jeg søker et preparat som tetter til trinnoverflaten 0og jevner den ut. Har googlet litt, men det er jo ikke forståelig og sikkert propaganda styrt. Noen som kan dette, hører vel hjemme i kjemiens verden.
Admin: Vet heller ikke om jeg skriver på riktig forum!:thinking:

• Pose med 25 kg Mira 6990 betodeck spackel/reparasjonsmasse, brukt for utjevning av terrasser og balkonger, med illustrasjon av bruksområder.
K Klasklättermus skrev:
utmålingsmasse som betong??
Er ingen utmålingsmasse..

MarcK MarcK skrev:
Er ingen avrettingsmasse..
nehe står at det skal legges på gulv

K Klasklättermus skrev:
nehe står at det skal legges på gulv
Står ute og inne, på terrasser og balkonger, bassenger og gulv i svømmehaller.
Altså passende til disse valgmulighetene....
Ingen avretting..er en membran.

MarcK MarcK skrev:
Står ute og inne, på terrasser og balkonger, bassenger og gulv i svømmehaller.
Altså passende til disse valgene....
Ingen avretting..er en membran.
du har lagt to produkter. jeg kommenterer først

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.