Har du fått noen prisopplysning på dette? Jeg skal også ned en tur til og hvis jeg ikke får tak i en billig lastebil her hjemme så kan det være greit å vite hva en Polsk koster på et omtrent.

Hei

Finner du pris på frakt til Sverige er også jeg interessert i dette.
Det er mye vi gjerne vil kjøpe i Polen, men vi har ikke løst transporten - spesielt er garasjeportene problemet.
Takk

Saren

Hei På dere alle sammen!!!

Jeg har sjekket med fraktfirmaet DSFS nede ved Ringön på
Hisingen, for å kjøre en 13 meters trailer fra Gdynia
til Göteborg skulle de ha 10 000 kr + moms. Da har man en hel trailer til disposisjon som man kan laste opp til 30 tonn. Så ville de ha 500 kr for hvert stopp man gjør i Gdynia, typ Castorama, Praktiker, Nomi. Det er en kjempepris, jeg har navn og telefonnummer til selgeren på e-posten min på jobben som jeg kan legge ut her på forumet neste uke, selv skal jeg, faren min og snekkeren ned den
24. feb til Gdynia og Gdansk.. Vi har en forhøyet Fiat Ducato med oss som vi kommer til å fylle med alle mulige greier fra de byggevarehusene vi kommer til å besøke.

Vi måtte betale 5350 sek tur-retur med 4-køyes hytte og en overnatting i Polen (liten ferie med Stena)
prisen dro opp en tusenlapp på grunn av varebilen (maks 2m høy og 6m lang) for å klassifiseres som personbil.

Skal bygge ut med 110 kvadrat om 2 måneder, har støpt plate allerede, så vi kommer til å reise reisverket i slutten av mars. Alt er i løsvirke

Lykke til Alle

Og ha det bra ;D

Tjenare Godt Folk!!

Her kommer opplysningene om transport fra Polen
til Göteborg som lovet:

2005-01-20

Hei,

Fraktkostnaden fra Gdansk eller Gdynia til Göteborg er

Sek 10.750:--/13,6 m trailer maks 25 tonn last inkl tillegg f.n 13,27% ifølge månedlig "nøkkel"

For ekstra lastested utover ett tilkommer Sek 500:--/sted.

Hilsener,

Rolf Rinman
DFDS Transport AB
031-58 87 29/00 vxl

Hold til godo

MVH

Skopis ;)

Skopis. Har sendt en PM til deg:)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.