Jeg skulle støpe i kjelleren vår i dag og dessverre hadde jeg regnet ganske grovt feil på hvor mye selvnivellerende masse som ville gå med. Slitsomt, spesielt når man gjør det på en søndag.
Nå lurer jeg på om det er noe jeg trenger å tenke på når jeg skal fortsette etter å ha kjøpt mer selvnivellerende masse? Vil det gå an å legge et tynt lag i "skjøten" mellom den gamle og nye? Jeg bruker hey’di betongflyt som skal kunne legges i 1,5mm som minst.
Litt primer der det blir en skjøt så biter det nye bra, husk bare å fukte det gamle ellers brenner det fort når vannet suges opp der det er som tynnest, blir det en kant opp så kan du skjære av med en bred sparkel før det har brent til ordentlig
er da litt mykt, blir det en grop, litt sparkel med primer før så går det.