Hei!

Jeg lurer på hvordan man best forsterker et ytterhjørne på gipsplater som er 135 grader. Det finnes ingen fasade kanter i disse hjørnene. Jeg har brukt glassfiberremse i de andre skjøtene og hjørnelister i plast på 90-graders hjørnene.

Kan man bruke glassfiberremse eller kanskje pappremse? Eller bare sparkle i vei? Hvordan har dere andre gjort det?

Cheesen
catherineb catherineb skrev:
Hei!

Jeg lurer på hvordan man best forsterker et ytterhjørne på gipsplater som er 135 grader. Det er ingen fasettkanter i disse hjørnene. Jeg har brukt glassfiberremse i de andre skjøtene og hjørnelister i plast på 90 hjørnene.

Kan man bruke glassfiberremse eller kanskje papirremse? Eller bare sparkle som en gal? Hvordan har dere andre gjort?
De beste skjøtene i vårt hus er nettopp de der 135-graders.. de er papirremsede, sparklet og malt.
Men hvis man vil ha pene hjørner selv om fem år så setter man en list utenpå.
List montert på 135-graders vinkel i trepanel, malt og sparklet for å sikre holdbare hjørner. Vegghjørne med 135 graders vinkel, dekket med en list for beskyttelse. Hvit vegg og list for å forbedre utseendet og holdbarheten.

• Liker
rävlyan
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Jeg har brukt denne ved 90° hjørner, men den er ganske fleksibel så bør fungere selv for 135°

[lenke]
Perfekt, noe slikt er jeg ute etter!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.