Hei!

Jeg har funnet et knippe virkelig fine fliser som vi vil ha på badet vårt. Gulvet på badet er støpt og skal matche høyden på gulvet utenfor, helst på millimeteren. Gulvet på badet er nedsenket ca. 20 mm, men flisene jeg har funnet er nesten det samme. Finnes det noen måte i verden å få ned tykkelsen på flisene slik at de kunne fungere?

Du skal vel sette platene i fix også. Men svar på ditt spørsmål, nei. Sett en høyere terskel, det merkes kanskje ikke når det først er på plass. 👍

C carlfredrik skrev:
Hei!

Jeg har funnet noen skikkelig fine fliser som vi vil ha på vårt baderom. Gulvet på badet er støpt og skal matche høyden på gulvet utenfor, helst nøyaktig på millimeteren. Gulvet på badet er nedsenket ca. 20 mm, men flisene jeg har funnet er nesten det samme. Finnes det noen måte i verden å få ned tykkelsen på flisene slik at de kunne fungere?
Å skrelle av noen millimeter på en flis kan du nok glemme. Er det fliser som er keramiske går det ikke.
Synd at du fant dem etter støpingen, det hadde vært lettere da å justere høyden.
Så det blir nok å tenke om med andre fliser som innkjøp.

EDIT Så nå at det er kalkstensfliser og de er liksom porøse og kan gå å slipe ned. Men de suger også vann og det er ikke bra, til en viss del.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.