Hei,

Jeg har en sirkelsag som er på 76mm. Den er altså 2mm for stor for elbokser, men gjør dette noe? Må bokser sitte helt tett mot gipsen? Jeg hadde tenkt å sette opp gips nå i helgen, men blir plutselig litt usikker.

Mvh,
Per
 
1mm på hver side? Det går nok bra...
 
Ingenting å bry seg om.
Vil du få pluss i margen kan du sette litt latexfog der siden
 
Ok, takk for svarene. Det høres bra ut. :)
 
Synes jo uansett ikke når uttak/bryter eller hva det nå er som skal sitte der, har kommet på plass...
 
det er vel 70mm fres til apparatbokser ?? og 80 til takbokser....eller har jeg feil?
 
thomasd79 skrev:
det er vel 70mm fres til apparatbokser ?? og 80 til takbokser....eller tar jeg feil?
Du tar feil...men det er lett å forveksle. en hullsag til apparatboks heter T70 men er 74mm
og til koblingsboks heter de T80 men er 84mm.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.