Skal jeg bruke?
Skrev tidligere om et skifergulv som jeg og samboeren mot alle odds fikk lagt på en tilfredsstillende måte.
Skrev at vi smurte gulvet med parafinolje og at det ble bra, en stund i hvert fall.
Olje på stein har tydeligvis en evne til å forsvinne sporløst.......... kanskje sitter det i sokkene? Nå ser gulvet helt ubehandlet ut igjen og spørsmålet er hva skal vi "smøre det med nå"?
Parafinolje funker jo ikke noe særlig siden den "forsvinner". Skal man prøve med en gulvpolish og hvordan vil fugene tåle det? Vil jo ha et skinnende glitrende svart gulv!!
Noen forslag noen?