Hei!
Jeg har avrettet et bilagt flisgulv i 2 omganger (sparklet rakk ikke). Første sparklingen tørket ganske fort, men jeg mistenker at jeg gjorde den andre altfor løs. Etter 4 timer skinner det fortsatt. Fulgt "konsistens som pannekakerøre".

Finnes det håp om at dette herder, eller er det like greit å ta en spade og gjøre om?
 
Det vil herde. Noen ganger blir det slik om man blander i en for liten bolle. Men hardt blir det alltid hvis man ikke da tar dobbelt så mye vann.
 
Takk! Jeg hadde definitivt for mye vann i siste runden så jeg får vel se om det har tørket i morgen.
Jeg har ytterligere en gang til fordi sparklet ikke strakk til. Kan man stole på at det herder hvis det skulle være klissete i morgen eller er det bedre å fjerne det?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.