Hei!
Jeg har avrettet et bilagt flisgulv i 2 omganger (sparklet rakk ikke). Første sparklingen tørket ganske fort, men jeg mistenker at jeg gjorde den andre altfor løs. Etter 4 timer skinner det fortsatt. Fulgt "konsistens som pannekakerøre".
Finnes det håp om at dette herder, eller er det like greit å ta en spade og gjøre om?