N naikon #1 Medlem · Göteborg · 948 innlegg 27 jan kl 13:30 naikon Medlem Göteborg 948 innlegg 27 jan kl 13:30 #1 Hei Slik ser det ut i mitt hus. Fôr som avsluttes mot taklist på denne måten. Synes ikke det ser helt pent ut, pleier man å gjøre det sånn eller finnes det en finere løsning?
Hei Slik ser det ut i mitt hus. Fôr som avsluttes mot taklist på denne måten. Synes ikke det ser helt pent ut, pleier man å gjøre det sånn eller finnes det en finere løsning?
J JonasSun #2 Medlem · stockholm · 318 innlegg 27 jan kl 13:34 JonasSun Medlem stockholm 318 innlegg 27 jan kl 13:34 #2 Hvorfor sitter det ens et fôr der?
N naikon #3 Medlem · Göteborg · 948 innlegg 27 jan kl 15:18 naikon Medlem Göteborg 948 innlegg 27 jan kl 15:18 #3 J JonasSun skrev: Hvorfor sitter det engang et fôr der? Det er åpninger som ble igjen etter at en vegg ble revet ned.
J JonasSun skrev: Hvorfor sitter det engang et fôr der? Det er åpninger som ble igjen etter at en vegg ble revet ned.
Bo arnold #4 Medlem · 924 innlegg 27 jan kl 15:29 Bo arnold Medlem 924 innlegg 27 jan kl 15:29 #4 Bør gå uten fôr hva fyller det for funksjon er det store sprekker under
N naikon #5 Medlem · Göteborg · 948 innlegg 27 jan kl 18:41 naikon Medlem Göteborg 948 innlegg 27 jan kl 18:41 #5 Bo arnold skrev: Burde gå uten fôr, hva fyller det for funksjon, er det store sprekker under Altså den brede planken (hva kaller man den) i midten er jo ikke gips. Så ja jeg antar at det er en glippe. Hvordan ville du gjort det i stedet?
Bo arnold skrev: Burde gå uten fôr, hva fyller det for funksjon, er det store sprekker under Altså den brede planken (hva kaller man den) i midten er jo ikke gips. Så ja jeg antar at det er en glippe. Hvordan ville du gjort det i stedet?
Persson88 #6 Medlem · 202 innlegg 27 jan kl 20:27 Persson88 Medlem 202 innlegg 27 jan kl 20:27 #6 Fjern fôret, sparklet og malt.