Hei

Slik ser det ut i mitt hus. Fôr som avsluttes mot taklist på denne måten.
Synes ikke det ser helt pent ut, pleier man å gjøre det sånn eller finnes det en finere løsning?
 
  • Dørkarm som møter taklist i hjørnet av et rom, med enkel hvit finish.
  • Dørkarm avsluttet mot taklist med synlig overgang; spørsmålet gjelder om det finnes en penere løsning enn dette.
Hvorfor sitter det ens et fôr der?
 
  • Liker
MONTREAL og 1 annen
  • Laddar…
J JonasSun skrev:
Hvorfor sitter det engang et fôr der?
Det er åpninger som ble igjen etter at en vegg ble revet ned.
 
  • Åpning i veggen etter riving viser stolpe og lister rundt dørkarm.
  • Åpning i taket der en vegg ble fjernet, med hvit listverk og en rund åpning på veggen.
Bør gå uten fôr hva fyller det for funksjon er det store sprekker under
 
Bo arnold Bo arnold skrev:
Burde gå uten fôr, hva fyller det for funksjon, er det store sprekker under
Altså den brede planken (hva kaller man den) i midten er jo ikke gips. Så ja jeg antar at det er en glippe.
Hvordan ville du gjort det i stedet?
 
Fjern fôret, sparklet og malt.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.