Hei!

Jeg opprettet nettopp et spørsmål angående garderober, men innså nå at spørsmålet heller handler om bærende vegg.

Rød ring har ingen stendere, så vidt jeg kan se. Ved blått kryss finnes det en stående stender (70mm dyp). Jeg vil flytte den 20 cm til høyre, mot yttervegg. Kan det være et problem? Må man kontakte konstruktør?

Under finnes kjeller, ovenfor innredet loft.

Plantegning med rød ring og blått kryss; rød ring viser område uten synlige reglar, blått kryss indikerer flytting av stående regel mot yttervegg.

• Tre forskjellige materiallag på en vegg med synlige stifter og en trekantet skygge på overflaten. Veggen diskuteres i forbindelse med en bærekonstruksjon.
  • Vegg i et hjørne med trepanel i taket, en bjelke og sponplate. Detaljer av konstruksjonen vises, med tanke på bærende struktur.
N nmeden skrev:
Hei!

Jeg opprettet nettopp et spørsmål om garderober, men innså nå at spørsmålet snarere handler om bærende vegg.

Rød ring har ingen stendere, så vidt jeg kan se. Ved blått kryss finnes det en stående stender (70mm dyp). Jeg vil flytte den 20 cm til høyre, mot yttervegg. Kan det være et problem? Må man kontakte konstruktør?

Under finnes kjeller, ovenfor innredet loft.

[bilde]
Nå har man bare en plantegning å gå ut fra. Men hovedveggen som sannsynlig er den eneste bærende veggen på dette planet går gjennom hele etasjen fra venstre til høyre.

• Liker
nmeden og 1 annen
  • Laddar…
Takk for svaret. Svarte i andre tråden.

• Liker
Tompafix
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.