Medlem
· södemanland
· 706 innlegg
Man kan jo mene at de burde sortere litt...
Hvem har kjøpt inn platene? Du eller flisleggeren?
Hvem har kjøpt inn platene? Du eller flisleggeren?
Ja, om alle skavanker er på samme nivå som nærbildet var det virkelig slurvete av dem. Nesten så man skulle kunne tro at de har satt opp defekte plater med vilje. Det er jo ikke uvanlig at en og annen plate har en defekt. Men det ser ikke ut til å være særlig gode plater heller med tanke på at så mange har defekter.
De der skal aldri settes opp av en respektabel flislegger, sånt der ser man når man legger. Har du kjøpt flisene selv på typ Krauta eller Byggmax?, Kan det være flisleggerens måte å vise at flisene er skrap. Men A-sorterings fliser er det ikke.
Klikk her for å svare


