Hei!
Jeg søker råd om hva jeg skal gjøre med vår entrétrapp. Det er en betongtrapp med klinkerfliser på. I vinter/våres løsnet noen av flisene på grunn av is og snø som smeltet og frøs om hverandre. Da så jeg også at det ser ut til å være minst et lag fliser til under.

Spørsmålet er hva man skal gjøre? Det beste ville vel være å rive bort alt og gjøre det ordentlig, men det er en for stor greie akkurat nå. Er det bare å prøve å få festet flisene igjen? Med hva i så fall? Fix eller lim? Og ny fugemasse? Hvilken i så fall? Takknemlig for tips.
 
  • Betongtrapp med løse klinkerfliser og enkelte skadede fliser, omgitt av en ytterdør, en metallmatte, og en plantepotte med visne planter.
  • Entrétrapp i betong med klinkerfliser, noen avfliset. Plantekrukker med grønne og lilla planter ved trappens side.
  • Betongtrapp med løse fliser, flere mangler. Noen fliser ligger oppå, viser skaden. Ved siden vokser planter langs et rekkverk.
Det kommer jo ikke til å holde lenge å bare sette dem der med flislim på det underlaget. Men planlegger du en større renovering neste år, så kast dem på med flislim nå.
 
  • Liker
JohnFN
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.