Hei!
Jeg søker råd om hva jeg skal gjøre med vår entrétrapp. Det er en betongtrapp med klinkerfliser på. I vinter/våres løsnet noen av flisene på grunn av is og snø som smeltet og frøs om hverandre. Da så jeg også at det ser ut til å være minst et lag fliser til under.
Spørsmålet er hva man skal gjøre? Det beste ville vel være å rive bort alt og gjøre det ordentlig, men det er en for stor greie akkurat nå. Er det bare å prøve å få festet flisene igjen? Med hva i så fall? Fix eller lim? Og ny fugemasse? Hvilken i så fall? Takknemlig for tips.