jeg skal ta og flislegge et kjøkken, nå sitter det vev som er malt... kan man flislegge direkte på den?

kommer jo til å prime før så klart, har lest litt om det. men alle innlegg jeg har funnet gjelder and vaske-/tørkerom.

Hva finnes under veven ?

verktygsgurun skrev:
Hva finnes under veven?
Ja det er spørsmålet :/

Mmmm det var tretex.... Det blir ikke lett å feste kjøkkenet der i. Men kommer til å sette et lag gips på så blir det fint å flislegge. Men kjøkkenet får jeg forsøke å finne stenderne.

berne88 skrev:
Mmmm det var tretex.... Det blir ikke lett å feste kjøkkenet der i. Men kommer til å sette et lag gips på så blir det fint å flislegge. Men kjøkkenet får jeg prøve å finne stenderne.
Ja men det hjelper jo ikke å bare finne stenderne for å feste overskapene i, du må jo kottle mellom stenderne i så fall. Har du plass til å sette en kryssfiner/OSB og så gips hadde jeg gjort det.

verktygsgurun skrev:
Ja men det hjelper jo ikke å bare finne stenderne for å feste overskapene i, du må jo kottla mellom stenderne i så fall. Har du plass til å sette en plywood/osb og så gips hadde jeg gjort det.

Jeg rev bort all vev, nå er det x antall lag tapet bak. Deretter er det tretex.

Prøvde å dra i et par skruer og de satt skikkelig godt, så overskapene kommer til å sitte bare.

Det hang jo skap der før.

Men tør man sette fliser på alle lag med tapet?

finnes det noe annet materiale enn gips som man kan flislegge på? som er et dødt materiale?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.