Så i vårt gamle hus har noen antagelig fjernet en kattvindu og laget en tverrvegg. Den vil jeg ha bort, og da lurer jeg på om jeg trenger å forsterke der den gamle kattvinduet har vært. Altså har veggen som de har laget båret opp eller erstattet noen belastning?

Bifoger bilde av to fantastiske tegninger på hvordan det ser ut nå og hvordan jeg har tenkt samt to bilder innenfra kattvinduet og en på dimensjoner på veggen de har bygget opp.

• Håndtegnet skisse av rominndeling i et hus, viser plassering av tidligere kattvind, soverom, garderobe og en planlagt endring med ny vegg.
  • Håndtegnet gulvplan av et hus med et sovrom, vegger, trapper og merket områder for forsterking og fjernet kattvind på rutete papir.
  • Innvendig bilde av en kattvegg med trebjelker og plank som viser konstruksjonen.
  • Loft med skråtak hvor konstruksjonen av trebjelker er synlig, delvis skjult av paneler og plaster med skader.
  • En innvendig vegg i et gammelt hus med synlig trekonstruksjon og panel, del av rommet med dør og skråtak.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.