Hei,

Jeg har nettopp tatt ned en stor klatreplante fra fasaden, og igjen sitter plantens små "sugekopper" eller hva man skal si, de sitter veldig fast og jeg tenkte å høre om noen vet om et kjempemiddel som så å si "løser" opp planten?
 
Gjør ingenting i nåværende stadium; de tørker og 'forsvinner' etter hvert. Begynner du å rive i elendigheten ødelegger du sannsynligvis mer.

Typeksempel: barndomshjemmets funkishus med glimmerpusset fasade var dekket av villvin. Det tok nok opptil fem år før fasaden ble 'pen'.
 
Samme middel som du bruker når du fjerner fluer og annet skit fra frontruten på bilen fungerte bra for oss, og mange sugekopper forsvant.

Hobbit
 
Prøv høytrykksspyler. Det pleier å fjerne det meste.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.