Hei,
Jeg har nettopp tatt ned en stor klatreplante fra fasaden, og igjen sitter plantens små "sugekopper" eller hva man skal si, de sitter veldig fast og jeg tenkte å høre om noen vet om et kjempemiddel som så å si "løser" opp planten?
Jeg har nettopp tatt ned en stor klatreplante fra fasaden, og igjen sitter plantens små "sugekopper" eller hva man skal si, de sitter veldig fast og jeg tenkte å høre om noen vet om et kjempemiddel som så å si "løser" opp planten?
Gjør ingenting i nåværende stadium; de tørker og 'forsvinner' etter hvert. Begynner du å rive i elendigheten ødelegger du sannsynligvis mer.
Typeksempel: barndomshjemmets funkishus med glimmerpusset fasade var dekket av villvin. Det tok nok opptil fem år før fasaden ble 'pen'.
Typeksempel: barndomshjemmets funkishus med glimmerpusset fasade var dekket av villvin. Det tok nok opptil fem år før fasaden ble 'pen'.
Klikk her for å svare