Medlem
· Södermanland
· 200 innlegg
Hvis man bare fyrer i andre etasje, går det da bra å fjerne pussen på murpipen i første etasje? Det ville vært pent..
Burde være så, men bare en måte å være sikker på. Ring feiemesteren og sjekk.
En liten ting til. Det er ikke sikkert at den er murt pent, men kan være murt med mange rare størrelser på steiner mm. Kan være greit å vite at det er en risiko før man støver ned hele huset og oppdager at man må pusse den opp igjen.
En liten ting til. Det er ikke sikkert at den er murt pent, men kan være murt med mange rare størrelser på steiner mm. Kan være greit å vite at det er en risiko før man støver ned hele huset og oppdager at man må pusse den opp igjen.
Medlem
· Södermanland
· 200 innlegg
Jeg kunne ikke la være å begynne siden det uansett hadde falt av en del puss.. Og heldigvis så det bra ut under. Et par halve steiner på noen steder, ellers pent og ryddig og fin farge på steinen etter noen omganger med stålbørsten.
Men støvete, host, ja visst.
Stod og banket med hammer og meisel først, før jeg kom på at jeg faktisk eier et elektrisk stemjern.. Med bredt jern på den gikk det latterlig fort å få bort pussen.
Så får vi se hva feieren sier. Jeg har ingen peis for øyeblikket etter bergvarmeinstallasjon, men jeg hadde tenkt å skaffe snart.
Men støvete, host, ja visst.
Stod og banket med hammer og meisel først, før jeg kom på at jeg faktisk eier et elektrisk stemjern.. Med bredt jern på den gikk det latterlig fort å få bort pussen.
Så får vi se hva feieren sier. Jeg har ingen peis for øyeblikket etter bergvarmeinstallasjon, men jeg hadde tenkt å skaffe snart.
Klikk her for å svare