Jeg skal liste og har en 14,5 cm høy gulvlist samt gerikt på 7 cm og vil ved alle døråpninger ha en firkantet sparkelist som man hadde før. Hvilken dimensjon synes dere jeg skal ha? Og hva for trebit skal jeg kjøpe for å sage ut disse? Pleide de å være helt glatte eller ha noen struktur? Jeg har hvite allmue lister som jeg skal sette opp.
Jeg finner ingen bilder på disse, men de kanskje kalles for noe helt annet?