Jeg lurer på om det finnes noen norm for hvordan man gjør med endeskjøter på gips i taket, kotter man mellom endeskjøtene?
Vår byggmester har kun langsgående lekter i taket på cc 30, men jeg lurer på om man ikke skal ha kottlinger mellom de korte gipsskjøtene? eller?
Det er nemlig en del gliper på 5-10mm der min maler syntes det var rart at det ikke satt kottlinger der, det blir vanskelig å sparkle og gipssparkle om det ikke er kottlet bak sa han. Lurer på om jeg kan hevde at det skal være det til min byggmester?
Takknemlig for svar ..
Vår byggmester har kun langsgående lekter i taket på cc 30, men jeg lurer på om man ikke skal ha kottlinger mellom de korte gipsskjøtene? eller?
Det er nemlig en del gliper på 5-10mm der min maler syntes det var rart at det ikke satt kottlinger der, det blir vanskelig å sparkle og gipssparkle om det ikke er kottlet bak sa han. Lurer på om jeg kan hevde at det skal være det til min byggmester?
Takknemlig for svar ..
Klikk her for å svare