Hei, mine vinduspostene stikker ut noen millimeter her og der sammenlignet med gipsveggen rundt. Hvor tilgivende er foringen mot sånt? Og om jeg trenger å høvle dem noe, finnes det da noe slags verktøy å tegne med som ligger flatere mot veggen enn en blyant? Eller noen triks? Det går liksom ikke å skjære rett siden karm/innervegg ikke er rette, så posten trenger å være litt forskjellig dybde på forskjellige steder (millimeters forskjeller).
Haha nei du misforstår ikke men det er et jxla herke på grunn av veggen alt annet enn rett så ubegripelig hvordan det skal gå hvordan jeg enn gjør nå...N Niq skrev:
Klikk her for å svare
