Hei, vi har bygget om på kjøkkenet og mangler 2 stk innertakplater.
Størrelsen er 60x120.
Har vært på Bauhaus og Hornbach og de har selvfølgelig innertak i den størrelsen.
Men.
På vårt innertak sitter not og fjær på de to andre sidene, så jeg kan ikke skjøte på de fra Bauhaus eller Hornbach.
Vårt hus er bygget i 1986. Norsk bygning.
Hvordan får man tak i riktig innertak? Har standarden endret seg de siste 30 årene?
Mvh
Søren