Har støpt en balkong og klarte å få et lite bakfall på et sted (ca 4dm2). Hver gang det regner blir det en fuktig flekk på veggen på grunn av det. Nå ønsker jeg å fikse bakfallet, men er litt usikker på hvilket materiale jeg skal velge. Balkongen er støpt i K37 S4 med luft. Disse alternativene har jeg vurdert: Flytsparkel Weber 4040 (type gulvsparkel) Sement+sand Jeg er veldig takknemlig om noen kan veilede meg så jeg kan fikse problemet i helgen!