Anta to scenarier.
1 at du ikke møter på hulrom og da er det som vanlig med innfesting i henhold til hva du nå ønsker i form av plugg, ekspanderfeste eller en eller annen form for kjemisk produkt
2 at du møter på elendige hulrom og da løses det med å enten ikke bore opp så mye mer uten å bruke ankermasse (litt sjanse, men man merker ofte om man bare har støtt på litt hull eller mer....) eller bore opp grovere hull for hylse i henhold til tidligere innlegg
Har du ting hjemme for begge skal det ikke være noe problem.