Hei!
Begynte i helgen å bygge en arbeidsbenk i garasjen, der jeg tenkte å legge i en vask også. Vasken er brukt, og jeg lurer litt på hvordan jeg best skal feste den i benkeplaten som er 11 mm tykk.
Tips mottas med takk. Legger ved noen bilder nedenfor. Jeg tror at vasken egentlig er ment å festes i en benkeplate som er typ 30 mm tykk men jeg er ikke så flink til å bygge, ennå
Benkeplaten skal altså hvile på "rammen" av 45x70, så lager jeg hull og legger ned vasken.
Spørsmålet er altså hvordan jeg best fester vasken i 11 mm-platen, eller om jeg skal bygge noe i tillegg for å feste i?
Lime?
De "clips" som sitter på vasken er delvis hele, så noen slike virker å kunne gjenbrukes (skjønner dog ikke helt hva de skal festes i)
taggene på clipsene skal ligge an mot underkant benkeplate og man strammer dem fast med skruene, trolig er clipsene beregnet for 30 mm tykk plate
Jo det er det jeg mistenkte.
Hvordan gjøre? Kan man kjøpe nye clips for tynnere plate? Eller så kan jeg gjøre platen tykkere akkurat der clipsene skal klemme til? Underfra altså.