Hei! Jeg har et lettbetonghus som trenger at i prinsipp alle veggene i kjelleren blir pusset om. Pussen er veldig skjør og smuldrer lett hvis man berører den. Så jeg tenkte at det er best å gjøre noe med dette nå når pussen er over 60 år gammel.

Jeg er elendig på å pusse i den lille mengden jeg har forsøkt hittil, så jeg har anskaffet avtrekksbaner i el-galvanisert blikk som jeg har tenkt å la sitte igjen i veggen sammen med pussen.

Men nå vil jeg ha en veldig enkel måte å feste avtrekksbanene i veggen slik at det blir rett og jevnt før jeg begynner å pusse. Det vil sannsynligvis ta flere uker før jeg begynner å pusse etter jeg først har satt opp skinnene.

Så hva kan jeg bruke for å feste dem enkelt og rett som kan sitte lenge før pussing og som faktisk går sammen med pussen senere.

Hvis jeg bruker pussnett, skal disse sitte bak avtrekksbanene, eller skal nettet kuttes "mellom" avtrekksbanene?

Jeg unngår gjerne å bruke strenger med vanlig puss for å feste dem, da det sjelden blir bra for meg.

Takknemlig for råd

Avdragsbane i elforzinket stål, med dimensjoner 6x2500 mm, vist på en produktside med pris og butikkhenting tilgjengelig.

Farstatjej90
Oi, dette har jeg virkelig ingen anelse om.

Lettbetong? Laserpass og spikre i dem?

Følger tråden 😅👍🤔

Jeg har sett hvordan man gjør det, men får det ikke til spesielt bra selv. Opp med en streng puss og deretter frem med langvateret og trykk til den i lodd, klart….

Pallningsbrickor bak for å få den rett og lettbetongskrue for å feste dem

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.