Allvitende
· Västra Götalands
· 850 innlegg
Er enig med ovennevnte. Det ville være veldig rart hvis balkongen var lagt opp på skalmuren. Antageligvis er balkongen festet til trestammen bak og deretter har man murt imot.
Jeg har en tilsvarende innfesting, dog med pusset mur.
De bjelkene går inn parallelt med gulvbjelkene i tilsvarende etasjeplan og sitter skrudd (eller om det var spikret, var noen år siden jeg åpnet gulvet sist) omtrent en og en halv meter inn.
De bjelkene går inn parallelt med gulvbjelkene i tilsvarende etasjeplan og sitter skrudd (eller om det var spikret, var noen år siden jeg åpnet gulvet sist) omtrent en og en halv meter inn.
Klikk her for å svare

