Lyktes å mislykkes med å støpe fast et feste i en betongklump for å ha noe å feste postkassen i. Har en pakke-postkasse og skaffet en sånn her å montere den på:
Jeg brukte "støp enkelt" fra Finja som bare skal være å helle i et hull med passende mengde vann og blande rundt.
Jeg tror jeg vippet litt for mye på festet for at det skulle sitte i vater i betongen og det derfor herdet med litt slark. Uansett så vipper festet, og dermed postkassen, og jeg vil helst ikke grave opp klumpen, banke frem festet og begynne på nytt.
Finnes det noe passende å fylle med som herder slik at vippen forsvinner..? Helst lettflytende slik at det fyller godt ned i hulrommet.
Har kjøpt en sånn her men ikke prøvd ennå for jeg vet ikke hvor vanskelig det blir å presse inn massen
Kan du vugge løs festet og få det opp? Jeg tror det er best om du "starter på nytt" og borer to hull, rengjør og så bruker noe ankermasse. Det må jo være for utendørs bruk. Å bare prøve å klemme ned i eksisterende glippe kan bli dårligere...
Geggamojan fungerte bra, fylte ut glippet rundt stengene og stabiliserte dem.
Dessverre vinglet selve platen på festet likevel, siden den ikke hadde direkte kontakt med bakken (noe jeg kanskje burde ha innsett at den ville ha). Men med litt grus og en steinplate under metallplaten så ble også denne bevegelsen redusert til et akseptabelt nivå.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.