Z Zynx #16 Medlem · Örebro · 240 innlegg 17 mai 2013 kl 07:11 Zynx Medlem Örebro 240 innlegg 17 mai 2013 kl 07:11 #16 testet med stemjern og en sponhøvel i går, gikk riktig bra. Litt mer øvelse så blir det topp, gikk relativt fort også. En drøy time per tenkt stolpe typ.
testet med stemjern og en sponhøvel i går, gikk riktig bra. Litt mer øvelse så blir det topp, gikk relativt fort også. En drøy time per tenkt stolpe typ.