Vi holder på å gjøre om litt hjemme, og har kommet så langt at vi skal sette lister, både taklist, gulvlist og karmer rundt døråpningen. Men vi har litt problemer, døråpningen går helt til taket, så det er liksom ikke plass til både karm og dørlist. Hvordan får vi dette til å se penest ut? Bilder av hvordan det ser ut nå hvordan det så ut før, kanskje ikke veldig pent, og derfor vil vi få til noe bedre
bilder av hvordan listene typ ser ut som vi vil bruke
Hvordan ville dere gjort dette penest? Vi trenger ideer! Er det engang mulig? 😅
Jeg ville satt taklisten (svanehalsen) hele veien, og dørkarmene mot taklisten, sannsynligvis får du bare plass med taklisten i toppstykket på karmen..
Ja, det var det vi tenkte men hvordan får vi skjøten mellom taklist og fôr pen? Så at det synes dårlig på bildet jeg la opp, men tidligere har de bare avsluttet fôrene rett av mot taklisten og det er ikke kjempestilig. Kan man gjøre det på noen bedre måte?
Akkurat så gjorde jeg nettopp på vaskerommet med hulkillist og karm opp mot den. Det var et vindu, men samme uansett 😊
Har du et bilde av hvordan det ble? Det er som sagt gjort slik tidligere, men skjøten var ikke veldig pen. Vi lurer på om det går å få til på en bedre måte 🙂
Ja, det var det vi tenkte men hvordan får vi skjøten mellom taklist og fôr pent? Så at det vises dårlig på bildet jeg la opp, men tidligere har de bare avsluttet fôrene rett av mot taklisten og det er ikke veldig pent. Kan man gjøre det på en bedre måte?
Kanskje fase av fôret i overkant slik at det møter taklisten på samme nivå?