Hei jeg vil rive veggen mellom kjøkken og stuen. Jeg lurer på er den bærende vegg? Takk for svar

• Gulvplan med markert vegg mellom kjøkken og stue for å vurdere om det er en bærende vegg. Markeringspenner brukt i tegningen.
Troligvis ikke siden det dreier seg om det øvre planet i et souterrenghus. Man må imidlertid se hele tegningen for å kunne være sikker.

J justusandersson skrev:
Troligvis ikke siden det dreier seg om det øvre planet i et souterrenghus. Man trenger dog å se hele tegningen for å kunne være sikker.
Hei igjen takk for svaret, her kommer flere bilder

• Et rom under renovering, med rivne vegger, synlige ledninger og gulvmateriale. Store vinduer i bakgrunnen, trepanel i taket.
  • Byggetegning av en bygning med strukturelle detaljer og målestokker tegnet med blyant på papir.
  • Byggetegning med detaljerte plantegninger av et hus, inkludert rominndelinger, mål og tekstinstruksjoner.
Både loftsbjelkelag og takstoler består av masonittbjelker, så man kan utelukke bærende skillevegger på det øvre planet.

J justusandersson skrev:
Både vindsbjælkelag og takstoler består av masonitbjelker så man kan utelukke bærende mellomvegger på det øvre planet.
Altså det er ikke bærende som på markert med oransje farge. Jeg kan rive veggen, toppen. Tusen takk for svaret og hjelpen

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.