Jeg trenger å heve et gulv i kjelleren ca 7 cm. Det er en dårlig isolert betongplate under, og sannsynligvis kommer det noe fuktighet nedenfra (til tross for drenering).

Lurer på om EPSCement (varmeisolerende lettbetong) kan være et alternativ? Har tenkt å legge fliser på gulvet.
 
Absolutt. Du får grovavretting, isolasjon og fuktsikring i ett og samme moment. Deretter er det bare å avrette gulvet og legge fliser om jeg har forstått det riktig.

Jeg har en kompis som jobber der, så jeg kan gi deg noen insidetips om du trenger.

/Roger
 
Hvordan mener du at EPS'en er fuktisolering?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.