Hei!
Bildet viser mitt kjøkken. Det står et kjøleskap/fryser som jeg vil dekke med en vegg/dekkside. Jeg vil lage siden som en forlengelse av veggen, slik at alt ser enhetlig ut. Veggen skal ikke være tynn som en plate, men gjerne tykk som en innerdør for å gi et mer stabilt inntrykk.
I stedet for å bruke stendere og kjøpe plate/gips, går det an å gjøre det raskere? Jeg tenker meg kanskje en slik tykkere finérplate som jeg limer fast i gulv, vegg og tak, eller vanlig cellplast som jeg sparkler opp, eller limer en tynn plate på? Har du noen gode ideer?
Det er bra hvis den tåler at noen kommer borti platen med skulderen hvis man går inn i veggen. Veggen vil også kunne forankres i et skap som jeg vil montere over kjøleskapet.
Jeg gjorde en lignende vegg av en plate k-plyfa med limt perlespont. Skulle fungert like bra å lime gips på begge sider hvis man vil øke tykkelsen litt. Limt i gulvet (muligens en vinkejern som skjules av kjøleskapet, husker ikke) og så er den festet i kjøleskapets overskap.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.