Hei
Har et hus som er bygd på slutten av 50-tallet. Midt i huset står en stor rødtegl åpen peis. Nå skal vi sette inn en innsats samt pusse opp den. Formen dessverre er ikke hva man i dag vil ha, så vi ønsker å gjøre den litt mer moderne og rett i sine former. Hvilket byggemateriale og festemateriale passer best til denne jobben? Jeg tenker på å unngå sprekker i pusset i skjøten som blir mellom teglsteinen og det materialet man bruker for å bygge på den. Er det lettbetong man bruker og vanlig mørtel?

//Erik
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.