Hei!
Vi tenkte å sette sammen en lang gardinstang av 22mm kobberrør og trenger et antall veggfester til dette, men vi har ikke helt klart å finne noe som fungerer og ser bra ut. Tenkte å sjekke om noen har noen tips.
Det vi vil ha er altså i prinsippet en endeknott med en flens på som kan festes i veggen. Jeg har et par bilder på telefonen jeg skal prøve å legge over.
Vi har funnet gode modeller, men da er de laget i messing eller andre materialer, og vi har funnet en kobbervariant, men den er forferdelig stygg og latterlig dyr.
Tips mottas med takk!
Vi tenkte å sette sammen en lang gardinstang av 22mm kobberrør og trenger et antall veggfester til dette, men vi har ikke helt klart å finne noe som fungerer og ser bra ut. Tenkte å sjekke om noen har noen tips.
Det vi vil ha er altså i prinsippet en endeknott med en flens på som kan festes i veggen. Jeg har et par bilder på telefonen jeg skal prøve å legge over.
Vi har funnet gode modeller, men da er de laget i messing eller andre materialer, og vi har funnet en kobbervariant, men den er forferdelig stygg og latterlig dyr.
Tips mottas med takk!
Takk for tipset! Dessverre er det den vi ikke liker utseendet på, og som i tillegg koster litt mye. Det kan være at det er her et sted prisen vil havne. Problemet er bare at vi trenger 11 stykker... De andre variantene koster 70-80 kroner... men er da i feil materiale, eller snarere feil farge.G GHGH skrev:
ok, mistenkte nesten det når det var første treff på google
. Alle deres produkter er vel bare rør-deler som de satt sammen og limt så en større VVS-butikk med alle forskjellige kobberdetaljer burde du jo kunne finne noe på og kanskje få lime/bore/skru litt selv i for å få det du vil ha. Til en brøkdel av deres pris
Medlem
· Västernorrland
· 12 009 innlegg
endekoppen for røret finnes nok hos VVS forhandler, men platen man skrur i må man kanskje lage selv.
Klikk her for å svare