Gjør-det-selv-bygger
· Skåne
· 58 innlegg
Er de et el element, så er de ikke bra.
Men om de er et vannbåret element så er de greit.
Men du burde kanskje lage flere hull i toppen så du får ut varmen.
Men om de er et vannbåret element så er de greit.
Men du burde kanskje lage flere hull i toppen så du får ut varmen.
Gjør-det-selv-bygger
· Skåne
· 58 innlegg
Ok, ja det er et el element. Hvordan vet man hvor mange hull/linjer som er tilstrekkelig? Skal man bare kjenne sånn at toppen ikke blir for varm?T Timmermannen77 skrev:
Fin bygg, som du sikkert har tenkt å male? Men jeg ville ikke ha dekket et varmeelement
kan gå dårlig ganske raskt.
Den eneste setninga på finsk alle svensker kan. Foruten Musta kissa😱.H henche skrev:
Ovnen må ikke tildekkes, sier nordmennene.
Så den må nok ventileres bedre. Større åpninger på toppen. Men skikkelig varm vil den alltid forbli.
Gjør en test. Sett den på full effekt i noen timer.
Klarer den det, klarer den lengre tid også.
Bruker ikke folk hjernen lengre, eller?
Klikk her for å svare

