Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt ekstra lange kabelkanaler? Har prøvd å google, men finner ikke noe bra direkte, alle jeg har sett er for små på en eller annen måte, og i handelen finner jeg ingen som er lengre enn 2000 mm.
Målene jeg er ute etter er.
B100*D40*3000mm. Bredden og dybden er et must for å passe inn, og lengden må ikke være under 3000mm, men det gjør ingenting om den er lengre. Man må kanskje ta kontakt direkte med produsentene for å få det ordnet i verste fall.

Thorsmans er 2500 mm men har ikke sett lengre.
Hvis man legger skjøter på kanal og lokk på forskjellige steder, pleier det å se ganske bra ut.

Protte

Akkurat, forskyve skjøtene er viktig, og sørge for å kappe rett og pent og gradere.

Skjøter man lokk så skal det helst være de fabrikkproduserte endene man skjøter, de endene man har kappet selv er det best å bruke i hjørnene.

Joda jeg har forskjøvet lokket over skjøtene og gjort så pent de går men går og irriterer meg på det likevel. Så skulle veldig gjerne finne noen som er 3 m.

Jeg har brukt en vanlig gjærsag for å kappe kabelkanaler og det blir som regel pent og bra.

prototypen skrev:
Thorsmans er 2500 mm men har ikke sett lengre.
Om man legger skjøter på kanal og lokk på forskjellige steder pleier det å se ganske bra ut.

Protte
Har sett på thorsmans produkter og funnet noen ting jeg tror kan fungere. Vet du hvor man kan få tak i disse tingene. Når jeg søker etter dem kommer bare pdf-er opp, der jeg riktignok har funnet det jeg er ute etter og fått alle type- og artikkelnummer, men finner ingen steder hvor man kan bestille dem. Søker man på bestilling av disse materialene kommer bare sider som bygghemma og bauhaus opp. Men deres utvalg av thorsmans produkter er ikke de samme som jeg leter etter. De har bare små kanaler.

www.elnu.se kan nok levere, har han ikke det i nettbutikken så kan du med E-Nummer bestille det gjennom han.

• Liker
ByggareSchyll
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Kan dette være noe?

[lenke]
Takk for forslaget men dessverre var de for smale. Bredden på 100mm er dessverre et must. Skal felle inn uttak også i kanalen. Takk uansett

corre skrev:
www.elnu.se kan nok levere, har han ikke det i nettbutikken så kan du med E-Nummer bestille det via han.
Stort takk

ByggareSchyll skrev:
Skal felle inn uttak også i kanalen.
Da er det TEK100 du skal ha....går nok an å bestille valgfri lengde...

Skal du ha uttak i kanalen så er det egentlig en vindusbenkkanal du skulle hatt.
Thorsmans selges av ALLE elgrossister 100 x 40 er en ganske vanlig kanal.
Kan om jeg husker det ta E nummer, skal avgårde og kjøpe litt andre kanaler etter lunsj.

Protte

[h=2]E-1161400[/h]Men den er bare 2,5 m...man må nok bestille på artnr hvis man skal ha andre lengder...

TIR kanalene Thorsmans matingskanal
100x40 11-591-53E
100x60 11-591-56
Men fortsatt bare 2,5 meter.

Protte

Enk Projektet skrev:
[h=2]E-1161400[/h]Men den er bare 2,5 m...man må nok bestille på artnr om man skal ha andre lengder...
Det er akkurat den jeg er ute etter. Med F80 fronten og en masse annet lull. Hvor i all verden fant du stedet der du kunne bestille den?
Har funnet alle tingene jeg vil ha med alle tilhørende E-nummer i thorsmans egen pdf.
Jeg er ingen bedriftseier, så alle grossister kanskje ikke selger til meg som privatperson?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.