Hei,
Jeg skal prøve å montere et glasstak (type Canopy System) over inngangsdøren. Konstruksjonen krever fire innfestinger i fasaden. Hull 10mm, bolten er 8mm.
Huset er bygd i vanlig rød hel murstein.
Jeg trenger å vite om ekspansjonsbolten skal monteres i mursteinen eller i fugen.
Hvilken del er sterkest fra et holdfasthetssynspunkt?
Takk på forhånd.
 
I teglet er jeg rimelig sikker på.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.