Hei!
Har ca 83 lpm eikeplank inkludert stolper som jeg skal rive/demontere innen kort tid.
Kan dere hjelpe meg med å vurdere om det finnes mulighet for å selge dette eller om det bare er å kaste det på fyllinga?
Se bilder. Plankene er av varierende kvalitet, noen er ganske kraftig vridde og ujevne, noe som jeg ikke tror er av spesifikk interesse. Men noen er spik rette.
Takk på forhånd!
Har ca 83 lpm eikeplank inkludert stolper som jeg skal rive/demontere innen kort tid.
Kan dere hjelpe meg med å vurdere om det finnes mulighet for å selge dette eller om det bare er å kaste det på fyllinga?
Se bilder. Plankene er av varierende kvalitet, noen er ganske kraftig vridde og ujevne, noe som jeg ikke tror er av spesifikk interesse. Men noen er spik rette.
Takk på forhånd!
Jeg har ikke noe godt svar på ditt spørsmål, bortsett fra at hvis det finnes innen rimelig avstand fra sørvestre Skåne, så kanskje jeg kunne gi noen femhundrelapper for det for eventuelle fremtidige prosjekter.
Ok, la meg komme tilbake til deg, men det høres interessant ut. De finnes i NV SkåneA arkTecko skrev:
Medlem
· Stockholm
· 4 489 innlegg
Det der hadde vært fint å kjøre gjennom rikt- og planhøvelen for å se tilstanden 
Klikk her for å svare